Ingen dag är den andra lik

Den där jättebra dagen igår fick jag nog delvis för att jag skulle orka med denna dag ;-) För den här dagen har varit, tjaaa...inte riiiiktigt lika bra om jag säger så :-P


& ikväll sovvägrar de minsta men de lär nog slockna så småningom.


Imorgon ska Lova till farmor, Fred kör henne dit innan jobbet och hämtar henne efter jobbet. Hon blev så glad när vi frågade om hon ville åka dit imorgon. Odelad uppmärksamhet är något hon får en hög dos av hos farmor och det är bra :-)


Själv har jag en att-göra-lista men jag har inte gjort något tidsplan för den och bestämmer inte dagen innan vad jag ska göra kommande dag. Så mycket har jag lärt mig som 4-barnsmamma att saker inte alltid blir som man planerar med en nyfödd allrahelst så därför tar jag dagen som den kommer och hinner jag, orkar jag så betar jag av saker från listan.


Var på BVC idag och Elliot växer så det knakar men jag är inte förvånad, såsom han äter så borde han nästan varit ännu större ;-) Han vägde 4 550 gram, var 55,5 cm lång och hade huvudomfång 37,5 cm.


Hade nog tänkt att Julia skulle gå till skolan imorgon men känns lite som att penicillinet skulle behöva någon dag till för att hinna göra lite nytta så hon börjar känna sig ännu lite bättre. Sen är det studiedag på torsdag så på fredag bör hon vara fit for fight igen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0