10 år

En betydligt bättre dag idag. Ingen större skillnad på allt runt omkring men mitt sätt att tänka förändrar det mesta. Tandläkaren med Lova på morgonen och hon var gudomligt duktig. Satt som ett tänt ljus i stolen och gjorde exakt som sköterskan och tandläkaren sa. T.o.m att ta röntgenbild fixade hon utan problem. Finaste ungen :-) Vi ska hålla uppsikt över tanden men händer inget mer med den så ska en koll göras om 6 månader.


Wilmers flisa som saknas på ena tanden därnere ska lagas upp med lite plast, något annat fel hade det inte blivit med den tanden tack och lov.


Lämnade Lova på dagis kl 13 och strax innan vi skulle åka ringde mamma som var på "stan" och uträttade några ärenden och undrade om jag inte ville komma dit efter att jag lämnat Lova så skulle hon bjuda på lunch på Skånska Lasse som det heter. Mycket gott och fantastiskt skönt att slippa det där med matlagning ibland :-)


När mamma stod för att ta ut pengar så hade hon Elliot på axeln och jag stod på avstånd och betraktade honom. Flera gånger sken han upp med sitt underbara leende mot farbrorn som stod bakom och jag såg att farbrorn upptäckte det och log tillbaka :-)


♥ Finaste Wilmer fyller 10 år idag ♥ För 10 år sen fick jag honom i min famn, lyckorus! Han hade så mycket hår så det såg ut som han hade peruk :-) Kolsvart och mjukt som sammet. 10 år sen och han precis lika fin nu som då. Imorgon ska jag hämta honom efter skolan och sen ska han vara här över helgen. På lördag är det kalasdags så imorgon ska lite förberedelser påbörjas. Penningtokig som han är ;-) så önskar han sig pengar så det är ungefär vad jag förmedlat som önskelista till de som ska komma (det är inte kalas för kompisar utan för släkt).


Nu skriker tvättmaskinen på mig så det är bäst jag avlägsnar mig härifrån :-P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0