Maskros

Blomma som blomma tycker Lova och plockade idag denna åt mig och var mycket noga med att den skulle sättas i vatten.

 

T.o.m jag tycker att maskrosor är fina såhär på våren. På våren är det mesta vackert ;-) Inte för inte som våren kallas för förälskelsens tid.

 

Orkar inte ens skriva om tanden, mer än att det var en befrielse att få bedövning och att när bedövningen släppte så kom värken åter :-( Ska be en bön ikväll att jag får sova inatt, för jag orkar inte ha sådär ont och inte få sova något alls en natt till.

Innan bedövningen släppte så bestämde jag mig för att köra ett städrace till här hemma ifall värken skulle sätta in igen. Dammsög, ja igen. I det här huset måste det dammsugas varje dag, i alla fall i köket och hallen. Övervåningen dammsugad med så det blev lite städ där åtminstone :-) Lite annat plock och sen kom F hem med de små som han varit på promenad med och Elliot var allt annat än glad i vagnen så det var bara mata mata som gällde :-)

Julia har en kompis här som ska sova över och Maja spelade match ikväll (fotboll) så Julia var med och kollade och hejade och när matchen var slut hämtade jag upp dom och sen pizza.

 

Imorgon kommer fina Wilmer hem och ska vara till söndag. Mys ♥

 

F jobbar imorgon förmiddag och sen skulle vi behöva ta tag i en för tillfället eftersatt trädgård. Klippa rosorna när björkarna har musöron, jo jag tackar. Här har de elefantöron snart och vi har ännu inte hunnit klippa :-S Så det finns en del att göra. Hoppas på fint väder och en hanterbar tandvärk så jag kan köra på ute imorgon.

 

Godnatt, när det blir dags för det ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0