Stort varmt



Till Petra (som jag fått kontakt med via FL) som hjälpt mig med allt meck och fix på bloggen!


Utan henne hade denna blogg varit totalt intetsägande rent designmässigt kan jag lova då jag är helt okunnig när det kommer till kodmallar, stilmallar osv osv. & totalt ointresserad med för den delen. MEN jag vill ju ändå att det ska se schysst ut och det fixade Petra. Helt enligt mina önskemål.


Jag lyfter på hatten och bockar :-)


Ps. Håll med om att det hade varit snyggt om bakgrunden på tack och blomman hade varit grå och inte vit :-D Tyvärr kunde jag inte fixa det :-O



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0