Tvätt

Elliot har inte varit i form idag. Vet inte om det kan ha varit värmen, han är ju liksom inte van vid att det är såhär varmt precis :-) Har försökt hålla honom svalt klädd då han varit riktigt varm och svettig. Ingen feber så det var inte därför han var varm i alla fall. Inte velat sova, velat tutta mycket och inte varit glad alls idag. Hoppas han känner sig bättre imorgon.


Har ju haft lite lätt (!), viss ironi i den beskrivningen, värk i munnen idag :-O Men jag har överlevt :-) Har tillbringat dagen i tvättstugan, tvättat och tvättat, hängt, vikt och sorterat. Ändå är det massor kvar. Tog med alla barnen och åkte till apoteket för att inhandla lite saker, blev en sväng in på Lindex med då Elliot behövde en solhatt och det hittade vi en turkos och fin. Vi köpte sen med oss latmat hem, Mc Donalds. Klockan drog iväg så pass så det kändes inte aktuellt att åka hem och ställa sig vid spisen.


Imorgon ska Lova klippa sig kl 9 och sen har jag tid kl 12 men har ju helt glömt att höra mig för om barnvakt den stunden. Kan inte ha med mig både Elliot och Lova dit när det är jag själv som ska klippa mig. Så får väl av/omboka den tiden, sent och det gillar inte "vår" frisör vet jag :-S Men vad göra... Trist med för jag behöver verkligen klippa ur håret och tjejen vi klipper oss hos har fullspäckat jämt så man får ringa flera veckor innan man vet att man vill/behöver bli klippt. Jaja ;-)


Jag hoppas väderprognosen är korrekt så att detta underbara väder fortsätter ett tag till.


Dags att hänga lite tvätt igen och sen sova, klockan bara drog iväg ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0