Föräldratönteri

Ja nu kommer sånt där tjaffs som kan klassas som föräldratönteri ;-) Ni som är föräldrar vet hur uppslukad man är av varenda minut med en liten minimänniska som var dag gör framsteg. Ni andra får helt enkelt låtsas att ni berörs som jag typ ;-) Elliot sitter i alla fall med mig, Julia och Wilmer när vi sitter och pratar och vi blir avbrutna hela tiden av hans smaskande och smackande och skrattar hejdlöst åt honom. Först trodde vi att han hittat något gott att smaska på faktiskt. Så fort kameran kom fram blev det ju givetvis inte lika tydligt men nog verkar det som han en smarrig karamell i munnen :-D



Kommentarer
Om 4barnslivet

Åh så sött:)

Kul att du hittat till mig. Och jag till dig:)

Kram.

2011-11-23 @ 13:44:48
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0