Frisörbesök

Ska snart ta med mina 3 äldsta sötnosar och åka till frissan för de ska klippas. Ska hämta Julia och Wilmer efter skolan och så åker vi direkt. Lova ska få sin page och lugg tillfixad och båda de stora har letat fram frisyrer på nätet som de vill ha :-) Wilmer har varit jättegullig i sin lite längre frisyr men nu har han haft den länge och han bestämde sig igår för en kortare frisyr, ska bli så roligt att se. Julia har bestämt sig för snedklippt lugg och resten av håret lite uppklippt.

De kommer bli så fina tror jag!

I eftermiddag ska jag hjälpa brorsan att städa av i hans lägenhet efter flytt och grejande. Malin och han har ju dessvärre gått skilda vägar. Känns jättetråkigt samtidigt som de måste göra det som är bäst för dom. Själv känner jag mest för lilla Ewelyn. Jag minns den där tiden själv, som nyseparerad med små barn och det var hemskt. Jag kände mig som världens sämsta mamma och jag grät varje gång de åkte till sin pappa för att jag saknade dom så pass och tyckte det var så hemskt. MEN tiden gick, jag vande mig om än jag fortfarande inte tycker om när de åker så har jag helt enkelt fått vänja mig och trots att jag kände mig som en usel mamma som låtit mina barn tvingas gå igenom allt det där så blev de världens finaste ungar ♥♥ Ewelyn har två fina föräldrar så jag är övertygad om att det kommer bli en toppentjej av henne med även att hon har sina föräldrar på olika håll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0