Lyxmellis

Julias klass slutade tidigare idag så det passade så bra att jag hämtade upp Julia vid skolan i samband med att jag skulle lämna Lova på dagis för eftermiddagspass.

Sen åkte Julia, jag och Elliot och handlade och eftersom det bara skulle bli Julia och jag till mellis så fick Julia bestämma och det blev lyxigt värre :-)



Räkmacka, mums :-)

Elliot somnade ovaggad när vi kom hem så Julia och jag satt och mös och smaskade länge.

Lova är fortfarande förkyld men pigg igen och i eftermiddag har även Elliot piggnat till. Han hostar massor och snorar men har varit betydligt piggare till humöret ikväll. Själv känner jag mig lite vissen än, fått ont i halsen igen med och likdadant för Fred. Hoppas vi är lite piggare till helgen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0