05.45...

...slog de små juvelerna upp sina blå imorse. Jag vet inte vem som vaknade först men på ett par minuter var de pigga och i farten båda två så det var bara att gå upp. Elliot orkade med 45 min sen var han sååååå trött så han fick lägga sig och sov då 1 1/2 timme. Lova körde på :-)

Själv har jag varit så löjligt trött idag så jag kunnat betala för att få sova ett par timmar men i eftermiddags var det bestämt att Wilmer och jag skulle åka in till stan och handla kläder till honom. Han växer så det knakar den där pojken och han är snart ifatt mig.

Snabbt och smidigt gick det och vi fick ihop 2 par mysbyxor, 2 par jeans, luvtröja, t-shirts, 3 tröjor, kallingar och strumpor. Sen tog vi en fika. Det var så mysigt att gå med honom ensam på stan. Inte så ofta bara han och jag gör något så det var på tiden om än det handlade om shopping som han och jag har lite delade meningar om ;-) Att sitta och prata med honom över en fika och bara ha det mysigt ♥ var toppen.

Klockan närmar sig 23 och båda de små har hunnit vakna 2 ggr var sen de la sig vid halv åtta, en ganska vanlig kväll hos oss i och för sig men med tanke på att jag själv är så vansinnigt trött så är det nog dags att kravla i säng.

God natt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0