En arbetsdag på stan ;-)

Imorse åkte vi hemifrån 08.30 och trots att jag varit uppe sen 05.30 då lilleman inte ville sova mer då så blev det stressigt. Så prick på utsatt tid 09.15 klev vi in på barnmottagningen. Lova var som alltid blyg men jätteduktig, var inga provtagningar idag utan bara uppföljning med den medicin som vi ger henne mot förstoppningen. Vi ska fortsätta köra på med och den känns bra för sen vi fick den har vi inte behövt ge klyx och hennes mage har skött sig normalt :-) Äntligen!


Från Motala direkt in till Linköping och Ikea. Vi tog en sväng om Cloetta och köpte hem lite godis :-) Skaplig skillnad är det på priser, så nu har vi lörsdagsgodis till barnen för flera lördagar framöver. Vi började med att äta mat på Ikea då det var lunchdags när vi kom dit. Hittade det vi skulle så det kändes skönt, nu ska det bara skruvas och möbleras om med...


Biltema var nästa anhalt, jag hade inga särskilda ärenden dit men Fred ;-) kl 14 började mitt möte med AS3 och det höll på en timme och innan det bar av hemåt så var Fred till Mekonomen för att handla grejer till mammas bil som han ska fixa i helgen och slutligen hade jag stämt möte med en tjej som jag skulle köpa en Everest jacka av till Wilmer. Han behöver någon extra i vinter och den var toppenfin!


Strax innan 17 var vi hemma och då var vi alla helt slut. Elliot var övertrött då han bara sovit korta stunder under dagen och Lova var också jättetrött, även mamman och pappan var rätt sömniga efter en heldag på stan :-)


Äntligen fredag imorgon, så skönt att få slappa med lite fredagsmys :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0