Shoppingtur

Elliot sover och Lova kollar Pippi Långstrump, Pippi och Emil i Lönneberga är storfavoriterna här hemma nu. Själv försöker jag tanka lite energi för en shoppingrunda i eftermiddag tillsammans med Julia, mamma och syrran. Lilla Adam hänger med på ett hörn med. Misstänker att han kan komma att göra shoppingturen lite mindre angenäm än vad kära syster tänker sig ;-) Han är inte stormförtjust i att åka vagn el hänga i bärsele. Men det blir nog bra och mysigt att vi "stora" tjejer åker iväg själva.

Prästen ringde förut, vi har ju undrat varför han inte hörts av för dopsamtal då dopet är på söndag så jag ringde igår men då var han inte där. Den enda tiden han hade var kl 10 på fredag. Exakt den tiden då Lova, Elliot och jag skulle på playdate till Anna och Millie. Typiskt. Märkligt att saker ska sammanträffa sådär. Men det måste ju göras.

Inatt ska Lova och Fred sova hos farmor, mysigt utbrister Lova när vi talar om det för henne :-) Imorgon ska jag på möte med outplacementföretaget som ingick avgångsgarantin när jag sa upp mig från jobbet. Ska bli intressant, mannen som jag har är så himla bra. Fred kommer hem tidigare och tar lillfisen, känns inte så aktuellt att ha med honom på ett sådant möte ;-)

Nähä dags att hoppa ner i sminkväskan och dra på sig fejset så jag inte skrämmer slag på folk på stan med min trötta, bleka uppsyn... :-P



Kommentarer
Malin

Tack, ja det blev fint :-) Hoppas ni hade en trevlig shoppingdag ;-) Kramis

2011-10-04 @ 20:25:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0