Bekännelse

Ja kalla mig töntig om ni vill men jag kan inte hjälpa det, jag är hänförd av Twilight Saga! Jag gillar inte sådana där hitta-på-filmer där det inte går att identifiera varken sig själv eller verkligheten någonstans, Sagan om ringden filmerna tog mig läääänge att orka igenom. Jag tyckte mest de var vackert gjorda :-)


Därför tog det lång tid innan jag ens funderade på att titta på Twilight. Så pass länge att när jag tittade på den så hade 2:an precis kommit ut med. Vampyrer och varulvar fnös jag nästan för mig själv och tyckte det kändes otroligt fånigt. Men ack så fel jag hade!


Någonstans mitt i 1:an blev jag förtrollad och blev nog lite utav en tonåring inombords igen. Kärlekshistorien som utspelar sig fick mig att bli uppslukad av romantik och attraktionsspänning. När jag sett klart den så var jag såååå glad för att jag väntat så länge med att se den så jag då kunde trycka igång 2:an direkt :-)


3:an är avklarad med och så igår kom då trailern till nya filmen, 4:an som kommer vara i 2 delar. Den första delen har premiär nu i november och del 2 nästa höst. Plågsamt lång väntan mellan dessa 2 delar.


Jag lider av en tonårsförälskelse i Robert Pattinson och jag har en girlcrush i Kirsten Stewart (nej man behöver inte vara varken bi- eller homosexuell för att ha en girlcrush!) och jag älskar spänningen i filmerna.



Kolla på trailern här :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0