Blogga för bloggandets skull...

...gillar jag inte alls. Känns fruktansvärt ointressant och dessutom kan jag rätt ofta känna att inläggen är rätt ointressant utan att jag bloggat bara för att just blogga. Nu ett par dagar har jag känt mig hängig och tyckt att det mesta varit tråkigt så har försökt låta bli att blogga då det finns viss risk för att den sinnestämningen då även speglar sig här och allt bara blir trist. Var förresten inget svårt att låta bli att blogga för det fanns inget att skriva om, illa va ;-)

Nu har jag jagat rätt på en ny barnvagn åt min kära syster då den hon har nu är under all kritik. Den klarar knappt asfalt så hur i herrans namn skulle den då klara lite snö. Hon hade inga dåliga krav så det blev till att leta, trehjuling, luftpumpade däck samt att hon ville kunna ha sittdelen både mot och ifrån sig. Det var sannerligen ingen lätt kombo upptäckte jag när jag gav mig ut i barnvagnsdjungeln men hittade en som hon gillade själv. Så hoppas verkligen att den ska bli bra. Även om trehjulingar kan vara svåra i snö med så är det helt annat med tre stora luftpumpade däck mot fyra pyttesmå "punkteringsfria" som hon har nu.

Imorse kom mina stora älsklingar hem och Lova blev så himla glad. Hon saknar Julia och Wilmer jättemycket när de inte är här, som tur är så är de ju här rätt mycket :-)

Efter dagis- och skollämning imorgon ska syster och jag åka och handla med våra små gossar :-)

Mycket intressant och informativt inlägg men nu vet ni att jag lever i alla fall ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0