Helgen

Igår förmiddag hade jag och Lova (lillebror fick vara med också förstås) en playdate härhemma med fina Anna och hennes goá Millie. Det är alltid lika roligt att träffa dom och det var full fart på tjejerna om än Lova var lite vissen då hennes mage packat ihop IGEN :-( så vi fick ge klyx både i fredags kväll och igår morse. Hon är lite snorig med men det verkar inte bekomma henne något särskilt.

Elliot däremot är genomförkyld och riktigt vissen. Han och jag åkte till mamma igår kväll och sov även över där. Mysigt att få göra ibland och nästa gång (vilket nog dröjer till vintern) så ska jag göra samma sak med Lova. Syster och lilla Adam var där med så det var fullt hus :-) Adam ler stora breda leenden nu och är så himla gó!

Med två bebisar, varav den ena är kvällsorolig och den andra började bli sjuk så blev det lite smått rörigt :-) Vi fick liksom äta i omgångar och vi bar varandras bebisar och hej och hå men det var mysigt det med faktiskt. Jag och Elliot somnade nog först tror jag, han ville nämligen ha mig intill sig hela tiden och var så trött så det var bara att krypa ner. Idag har han varit som en liten trasa, rinnande och täppt näsa på samma gång, småhostig, feber och bara helt hängig. Hoppas det värsta varit nu och att det kan ha vänt lite imorgon.

Helgen hos mamma avslutades med att Lova och Fred kom och vi blev bjudna på jättegod mat allihop.

Nu ska jag dyka ner i tvätthögen, sortera och slänga på en maskin. Imorgon bitti kommer mina stora älsklingar hem från sin pappa, han släpper av dom här på vägen till jobbet. De har varit där sen i fredags och de är nu efterlängtande av stora som små härhemma ♥

Hoppas ni får en fin start på ny vecka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0