Jag varnar känsliga läsare för här kommer ilska o (dessvärre) svordomar!

Ja som man brukar säga, när språket inte räcker till, när man är en fattig människa rent språk- och känslomässigt så kommer svordomarna. Jag skiter i det nu, uppfatta mig gärna i detta sammanhang som bristfällig rent språkligt och störd känslomässigt för här kommer det: Vad i helvete är det med en del människor!?!?!

Klicka här och jag hoppas att ni förstår min vrede!

Jag blir så illa berörd, fruktansvärt upprörd, förbannad och totalt uppgiven om människan. Jovisst de är en klass för sig, fylld med utseendefixering och kändiskåta som få men det är deras små barn det handlar om. Hur kan människan göra detta?!?!? Tar med barnflickan för att hon ska vara syndabocken. Jo men eller hur, mamma finns med i rummet men gör inget åt att den främmande människan gör något som gör jätteont! Sen lämnar dessutom mamman rummet! Vem är syndabocken?? Inte fasen är det killen som gör hålen och inte heller barnflickan (som lider mycket under håltagningen) utan det är MORSAN! hon är syndabocken för oss som ser eländet och hon är syndabocken för den stackars lilla tösen som blir helt övergiven av mamma.
.
Skönhet före allt! Idioter! Helt seriöst undrar jag vad som är fel med vissa människor. Vad är det som fattas dom, vilken/vilka hjärnceller?? Jag ömmar för barnen som svälter och törstar och jag ömmar för barnen som har fått idioter till föräldrar som sätter sina egna intressen och behov först.

Fattar vi egentligen hur många barn det är i världen som lider???????????????????



Kommentarer
Joel

Ja, man är nog fan inte riktigt funtad när som förälder gör något sådant. Dessutom vågar hon ju inte ens själv vara kvar. Synd om mamman som uppenbarligen lider av någon slags dysfunktionalitet i hjärnan.



Men självklart mest synd om barnet som råkat få en så kapitalt jävla värdelös mamma!

2011-09-06 @ 20:16:18
Nina

Ja det finns inte ord!

2011-09-08 @ 14:10:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0