Kvällsutflykt

Fred och Lova åkte till farmor ikväll och skulle sova där, myyyys på hög nivå tycker Lova :-) Efter att jag förhört Julia och Wilmer på läxor så frågade jag om de ville åka iväg och äta kvällsmat på McD, tror inte att jag behöver säga vad svarade ;-) Lite småbusigt sådär att kl 19.30 åka iväg och käka mat ute. I normala fall är det ju kvällsbestyr vid den tiden och kvällsmaten är sen länge avklarad men det blev lite sent ikväll och så kände jag att jag ville göra något med bara dom. Lillfisen var ju med såklart och han satt nöjt i stolen och kollade allt som hände runt omkring.

Imorgon blir det till att gå upp tidigt, ska vara på US 7.50 med Elliot för att röntga hans höfter. Så senast 7.15 måste vi åka och det är jag inte van vid så det blir en utmaning ;-)

Sov gott allesammans, imorgon är det fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0