Lördag

Dagen startade med att vi efter frukost gav oss iväg för att kolla när Wilmer och hans lag spelade hemmamatch. Mäkta stolt efter matchen var min kära son då han satte 4 mål :-)

Resten av dagen kommer här:









Sen hade två fina tjejer systermys i sängen innan läggdags för den minsta:




Nu är jag precis hemkommen från kära syster, lilla Adam hade gråtit förtvivlat i ett par timmar så jag begav mig dit för att i alla fall kanske kunna hjälpa henne att bära lite. När jag kom hade han börjat lugna ned sig så hon tog honom och gick och la sig för amning och då äntligen tog han emot det och somnade. Så jag passade på att fixa lite där innan jag åkte hem igen. Inte lätt att vara förstis och ensam med en liten bebis som är mycket ledsen och har svårt att komma till ro trots att han bara vill sova egentligen. Men hon är så duktig min fina syster ♥

Nu är det SÄNGEN och SOVA, godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0