Rix MorronZoo

Jag vet inte om det är jag som fått en kraftig sänkning på humorskalan, om jag helt enkelt bara hackat i mig dom med tiden eller om dom faktiskt är kul för jag gillar trion i Rix morron zoo skarpt. Roger med sin samlade, lugna, nästan snustorra framtoning, Ola totalt hämningslös och Sofia någonstans mitt emellan. I början gillade jag dom sådär men nu vill jag gärna lyssna på dom om jag har möjlighet. Ofta blir det i bilen ett tag, till och från skola/dagis och ibland till frukosten om Elliot sussar.



Alltså, ibland får jag skratta så jag nästan tjuter. De livar t.o.m upp en trist måndagmorgon.


Dessutom har de faktiskt ofta intressanta gäster nuförtiden. Bredden på gästerna är stor, alltifrån politiker, författare till dokusåpakändisar. Synd bara att de inte har lite mer intervjutid att ge, ofta jag vill höra mer men så är tiden slut.


I like Rix MorronZoo i alla fall :-)


Hoppas ni har en härlig fredagkväll och får en skön helg!



Kommentarer
Anna

Instämmer till fullo! :) Vad vore en morron utan Rix morron zoo?! :)

2011-09-09 @ 19:42:49
Nina

Word, som alla coolingar tycks säga :-D

2011-09-10 @ 16:01:58
Joel

Morgonpasset i P3!

2011-09-10 @ 19:07:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0