Åh så trevligt!

Vi hade en jättetrevlig eftermiddag igår med Sofia och hennes fina barn. Trots att det är längesen vi sågs nu så fann barnen varandra direkt. De har blivit så stora alla barn.

Kom just på att Sofia och jag har känt varandra i 20 år! Helt otroligt, första ring på gymnasiet lärde vi känna varandra. Usch vad gammal jag kände mig helt plötsligt :-O









Nu ska det sista fixas innan påskmiddagen här kl 14. Mamma, svärmor, Freds bror, min kära syster och bror kommer.

Ha en fin Påskafton kära ni!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0