Det är nära nu...

Vår lille prins går snart. Han reser sig upp mitt på golvet av egen kraft och går iväg några steg. Krypa går fortfarande snabbast och bäst men det är inte långt borta med gången nu. 15 steg tog han igår i vardagsrummet och tog sig hela vägen från dörrhålet in till matsalsbordet som var målet. Utan att ramla, stannade upp ett par gånger för att fånga upp balansen och knallade sen vidare.

Så han kommer nog till det är dagisdags. Som jag hoppades!

Det är STORT att börja gå och ni må tro att killen själv är supernöjd när han klarat att gå hela vägen till sitt utsatta mål.



Kommentarer
Malin

Ahh, ja som sagt jag kommer inte kunna köpa så mkt men roligt och bara komma iväg :) Jag kan kolla efter en sån till Lova om du vill :)eller om det är nåt annat ni behöver! Vad drar hon för storlek typ då?? :) Ja det är bara fint med oss, förutom lite snoreri och host! KRAM

2012-04-21 @ 19:39:52
Om 4barnslivet

Duktiga gossen:)

Skönt att han hinner gå tills dagis börjar.

Lite lättare för honom att "hänga med" då:)

Kram på er♥

2012-04-22 @ 06:21:32
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0