Från jätteglad till jättebesviken

Jag blev så GLAD igår. Min kära vän Sofia ringde och hon hade vunnit en dygnskryssning för två tis-ons nästa vecka. Välkomstdrink, buffé på kvällen, frukost och så buss t.o.r. Allt gratis. & hon frågade om JAG ville följa med! Wiihaaa! Det vore så otroligt mysigt, alldeles ensam med en av mina äldsta vänner, god mat, vin, slapp och mys i 1 1/2 dygn.

MEN så fick inte Fred ledigt från jobbet :´-( Inte ens en av dagarna, då vi tänkte att det kanske gått att styra upp med barnvakt en dag. Men det sket sig och jag blev så himla besviken.

Visst det kommer andra chanser men det är inte ofta en sån här grej dyker upp, med allt gratis dessutom.

Var så löjlig att jag nästa ville lipa först :-O

Men vi får försöka fixa till något annat hon och jag snart istället.

Tack finaste Sofia för att du gjorde mig så himla glad i alla fall ♥



Kommentarer
Malin

Usch :-( Blev så glad för din skull först när jag läste ditt inlägg, det är väl så typiskt. Du om nån förtjänar ju att få åka iväg och ha det mysigt och trevligt och ro om dig själv!! Hoppas ni hittar någon annan lucka framöver som passar. Hoppas allt är bra med er <3 KRAM!

2012-04-11 @ 20:09:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0