Fullt upp

Hann inte blogga igår. Anna, Millie och lilla Amie var här igår på lunch, fika och en massa lek. Dock var två 3-åringar på sånt där tjusigt humör att de mest bråkade :-O Skulle ha samma grejer hela tiden och verkade mest rets med varandra. Så kan det vara ibland och även om både Anna och jag fick springa fram och tillbaka för att lösa bråk så skrattade vi åt dom stundvis och vi hade jättetrevligt. Ungar ;-)

Fred och Lova åkte till farmor igår och har sovit där så när lillfisen somnat igår kväll mös Julia och jag med räkmacka framför tv:n i soffan.

Vi skulle gått på barnsången idag men jag vaknade 9 :-O och Elliot sov fortfarande. Kl 10 vaknade ungen! Pigg och glad. Nu sover han igen och har snart gjort i en timme så får väl se när han slår upp sina blå.

Julia ligger och kollar tv, hon har ont i magen och är hemma. Jag bakar bröd och ska nu gå på kolakakor.

Måste försöka komma ut i em med, toppenväder om än lite sval temperatur.

Vad gör ni idag? Har ni påsklov kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0