Mental förberedelse

Japp det är dags nu. Att ta tag i denna eftersatta kropp som burit 4 ungar. Det finns ingen återvändo faktiskt. På måndag är det nolltolerans med det mesta. Förberedelserna för det innefattar mental peppning samt motion. 15 min på crosstrainern och därefter en del övningar är vad jag presterat idag på fm. Futtigt säkert men man måste börja någonstans och detta är vad jag fixar såhär från början. & jag vågar inte pressa mig för hårt för då kommer karaktärslösheten som ett brev på posten och talar om för mig att det är för jobbigt och att det är bättre att ge upp.

& den chansen ska den inte få denna gång.

Ett friskare och smalare liv ska jag trassla mig fram till.

Glöm inte att peppa mig för det behöver jag verkligen!

Att lämna fikabordet, en massa god mat, choklad, tv/dataslapp för att börja träna och tänka exakt på vad jag äter är ett STORT steg för mig. Ett svårt steg. Det är därför jag kör nolltolerans första tiden. Enda sättet att komma igång, att kapa helt för att kicka igång det hela.

Wish me luck please :-)



Kommentarer
Carro

Ett stort Lycka till!!

2012-04-26 @ 17:50:20
Anna

Kan jag - kan du!! :) Pepp pepp!!! Kram

2012-04-26 @ 19:06:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0