Skov

Jag tror jag har ett skov av min magsjukdom sen några dagar tillbaka. Jag mår illa, är öm i magen, fruktansvärt och obeskrivligt trött och magen vill inte alls samarbeta.

När dessa skov kommer blir jag utslagen, fungerar inte som jag måste och bör.

Är nog dags för ett besök på mag-tarm på sjukhuset och en kortison kur. Livet blir lite tungrott när jag mår såhär. Även att jag vet att det inte är något farligt så tar det på hela mig, jag blir lite nedstämd och tröttheten är så förlamande att jag skulle kunna sova dygnet runt.

Har ni en bra torsdag därute? Det närmar sig helg :-)

Fred är med Elliot på BVC på en lite försenad 1-årskontroll. Ska bli spännande att se vad herrn väger och mäter nu. Stod inte på lappen om det är spruta idag? & jag med mitt guldfiskminne kommer inte ihåg om det är det på 1-årkollen :-S Han är ju geomsnorig så de kanske avvaktar med den om det skulle vara så.

Ha en fortsatt fin dag vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0