Wilmer på vift

Idag har Wilmer varit på äventyr. Han och tre kompisar fick skjuts in till stan där de skulle käka kebab och sen gå och bowla. De var eld och lågor alla fyra innan de kom iväg och var såååå nöjda och glada när de kom hem. Tror de växte på längd, bredd och mentalt alla fyra av denna dag :-D

Imorgon ska jag och småbarnen till Anna, Millie och Amie på playdate. Ska bli så roligt! Sen ska jag hämta syrran och vi ska in till stan för att bl.a köpa ny bilbarnstol till Adam. Full rulle!

Måste mitt i allt komma ihåg att det kommer en tjej och hämtar ett bord som vi sålt. Det blir en utmaning. Mitt minne kan nämligen knappt kallas minne längre. Det är så fyllt på både bredd och höjd att det knappt får plats något längre :-P När en sak går in så sticker två ut känns det som... Oerhört frustrerande.

Kanske borde vila huvudet lite mer och inte vara uppe till tolv om kvällarna...Så jag säger väl godnatt nu då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0