Zzzzzz och BVC

Han hade växt en hel del vår lille prins, 11 660g och 80,5 cm. Vår stora pojke, hur blev han såhär stor såhär snabbt. Vår lille bebis ju! Två sprutor med, en i vardera ben samtidigt. Lite ledsen men det gick över snabbt. Tror han känt av sprutan ikväll för han har varit extra hängig.

Själv sov jag hela förmiddagen nästan. När jag vaknade till liv så hade Fred och de små ätit frukost för längesen. Alla mammor (och många andra med förstås) vet vad trötthet är men den här tröttheten som ramlar över mig när jag har skov är skoningslös. Dessutom var jag så illamående så jag var säker på att hela maginnehållet skulle komma upp. Men det gör ju inte det, bara känns så. Vet inte vilket som är bäst.

Hoppas det inte är ett utdraget skov utan att det drar över snart.

Vad har ni för planer i helgen?

Vi ska hämta och fixa med nya studsmattan på lördag samt att vi ska hämta en lekstuga till de små. Helt gratis. Behövs lite färg, en fönsterruta och lite fix och det fixar vi lätt i vår nu och det kommer bli så fint. Jag är dessutom övertygad om att Lovafisan kommer älska den :-)

En lugn helg utan några större bravader. Vilker passar mig som handsken i det här tillståndet.

Nu lite tv sen sova.

Natti natti på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0