Bästa morgonen på länge

Mellanstadiet ska till Linköping och åka skridskor idag så de stora hade en del packning samt att matsäck skulle fixas på morgonen. Vi kom alla upp i tid och ALLA var soliga och glada. Det händer inte så ofta i en syskonskara om 4 att alla är på gott humör samtidigt ;-)

När vi var klara med frukost, blöjbyte, påklädning och matsäck så hade vi 20 min kvar innan vi behövde åka. Fatta 20 min! Det händer aldrig i detta hus!

På med overaller, mössor osv och iväg, smärtfritt även detta.

När Elliot och jag var hemkomna igen så stod jag i köket för att sätta på kaffe och då händer något som inte hänt på veckor. Lillkillen som en tid nu inte ens kunnat vistas i en annan del av samma rum som oss utan att skrika för att vi är för långt bort, kryper nu från hallen, förbi mig, in i Lovas rum och sätter sig och leker. I was in chock! ;-)

När han ledsnat får han en smörgås som påfyllning efter gröten och jag går sen in för att söva honom och ungen somnar på 2 min. Perfekt tid, han hinnar sova 1-2 timmar (om han så önskar) innan det är dags att hämta Lova.

Så här sitter jag nu med kaffekopp nr 2 och bara känner hur uppfriskande och energiboostande det är med sådana här morgnar, där allt bara flyter.



& så är det FREDAG!

Hoppas ni har en fin dag vänner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0