Godmiddag

Elliotfisen slår upp ögonen vid halv sju på morgnarna nuförtiden. Helt okej. Absolut. Men just imorse hade jag kunnat sova liiiiite till.

Julia har haft en kompis här som sovit över och jag har precis skjutsat dom till simhallen för bad hela dagen lång. Stannade på McD på hemvägen och köpte med mig mat till Wilmer och hans kompis så de med fick det lite extra när tjejerna åkt till simhallen.

Elliot sussar i bilen och Lova är på dagis.

På torsdag kommer Fred hem vid lunch så då är tanken att vi antingen ska åka och bada allihop eller om det blir Busfabriken eller Bill och Bulls lekland. Barnen får bestämma.

Ska göra mig en kopp kaffe nu. Misstänker att lillsnutten vaknar snart och är hungrig, många timmar sen gröten nu.

Ha en fin dag vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0