Laxpaket i ugnen

Såg detta recept i någon blogg för någon vecka sen och raffsade ned det på ett papper. Ikväll testade jag det och det var så himla gott.



Lägg lite färsk spenat i botten på en aluminumfoliebit. Lägg på laxbiten och salta, peppra (jag tog även lite citronpeppar). Smula fetaost och blanda med pesto (jag hade pesto med chili hemma som jag använde) och lägg det på laxen. Strö över några räkor och slå på en skvätt grädde, då blir spenaten lite gräddstuvad. "Snörp" ihop folien till ett paket och in i ugnen.

Njut med en sallad, mums!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0