Nu så, nu kan jag visa mig ute igen

Såhär mycket som jag laborerat med detta barr på skallen denna vecka gör jag inte ens normalt under ett helt år!

Från brunhårig till morot med gula slingor. I med en skumtoning. Ingen skillnad. Ny färg inhandlas, denna gång utan något rött i, nougat med något stänk av guld. Baktill blev en ok färg men upptill fortfarande morot. Suck! Ännu en ny färg inhandlas. Nu utan något annat än brunt. Chokladbrun. Vad nu det kunde tänkas innebära. Men nu så. Det röda lyser igenom lite men på ett hyffsat snyggt sätt och det är mörkt håret. Kanske något livlöst baktill men nu gör jag inte enn SKIT till.

Nästa gång blir det frissan. Lägger hellre 1000 spänn på klippning och färgning än 300 på livsmedelsbutiksinköpta färger, en herrans massa arbete och misslyckade resultat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0