Trött så trött

Ingen vore gladare än jag om jag slapp ens nämna sjukdomar men det tycks tillhöra vår vardag just nu. Inte mycket sömn natten till idag, räknar jag ihop duttarna så kanske det blev ett par timmar totalt. Elliot har varit som en liten kamin och morgontempen imorse visade 40 grader. Nu har den dock sjunkit under kvällen så hoppas på en vändning och att kommande natt blir lite lugnare.

Jag är så trött så ögonen går i kors och känner inte att jag är någon "rolig" bloggare nu så jag tackar för mig, tar en kopp kaffe och hoppar sen i säng.

Imorgon är det FREDAG vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0