Vilken vårdag

Idag har det varit vår på riktigt ute. Lite tidigt jag vet men ändock helt underbart!

Sol, nästan vindstilla och ljumma plusgrader.

När Fred kom från jobbet så tog vi en promenad med Elliot och Wilmer och sen hem och gunga lite. Julia är hos en kompis och Lova hos farmor, i skrivandets stund är Fred och Elliot på väg dig för att hämta henne.







Nedan bild tog jag på Lova igår när jag hämtade henne på dagis. Jag kan meddela att bilden inte visar hur GEGGIG hon var, visste knappt vart jag skulle ta i ungen :-O Men roligt hade hon! Huvudsaken!



Hoppas ni också haft en vacker dag i solsken.



Kommentarer
Om 4barnslivet

Vååår är det bästa som finns! Ser härligt ut:)

Kram!

2012-03-01 @ 12:40:27
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0