Allt i sin ordning

Ja för jag får väl som alla andra anta att det är detta som är ordningen ;-) Jobb, skola, dagis, rutiner och så lite stress på det. Det var sannerligen inte lätt att få liv i alla små troll här hemma imorse. Lova var nog tröttast och blev verkligen rasande när jag försökte väcka henne. Sååå trött lilla mumsan. Väl uppe så flöt ändå allt på bra.

-10 grader visade termometern här imorse så det var sockar, fuskolle, overaller, tjocka handskar m.a.o full mundering som gällde.

Ska försöka hålla Elliot vaken så han kan somna när vi hämtat Lova och ätit lunch. Lär bli en utmaning men somnar han nu så kommer jag få väcka honom när vi ska åka och det är så trist när han inte får sova färdigt.

Nu ska vi äta lite frukost lillfisen och jag. I eftermiddag bär det iväg till stan en sväng med Julia, syrran och Adam. Lite tid med bara Julia är både mys och välbehövligt.

Önskar er en fin måndag, ni som har sista lovdagen hoppas jag njuter lite extra och till er andra som precis som vi har kört igång vardagen idag igen säger jag bara, häng i det är snart helg :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0