Ännu ett paket

Idag kom det andra och sista paketet som jag väntat på. Med ytterligare lite mellandagsreashopping :-) Detta kom från PO.P och jag blev riktigt nöjd.


L O V A S


E L L I O T S

Hade jag köpt ovanstående till ordinarie pris så hade kvittot slutat på inte mindre än nästan 1500 kr. På rean blev det drygt 600 kr och med ett presentkort så betalade jag jag endast 400 spänn. Fantastiskt :-)

Mobilkameran är som sagt inte en av mina polare så bilderna gör inte färgerna rättvisa för det var verkligen klara fina färger på kläderna, precis som jag gillar.

Lova är snorig, hostig och grymt rastlös så denna dag har varit en utmaning. Elliot blir bättre och bättre för varje dag och själv har jag känt mig lite bättre idag. Bara locket för örat släpper och hostan blir lite bättre så är jag på banan igen.







Klockan är nu över 22 och INGA barn sover :-O Sjukor med vaknätter och konstiga vilor på dagarna samt att vi alla varit lediga har gjort att allt bara raserats vad gäller tider och rutiner gällande sömn. Så imorgon får det nog bli till att väcka barnen skapligt och försöka ordna till dagen samt se till att de somnar vid lämpliga tider på kvällen. De är ju inte pigga bara för att de är vakna liksom ;-) Blir en ond cirkel som inte är bra för någon.

Nu ska jag i alla fall ta och lägga dom små.

SOV GOTT PÅ ER!



Kommentarer
Om 4barnslivet

Vilket bra paket. Fint och billigt!

Hoppas natten gick bra och att det är lite bättre med sjuklingarna idag!

Kram på er!

2012-01-04 @ 07:45:01
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Malin

Nu kommenterar jag igen! :-) Kan man handla på presentkort på nätet?? Ewelyn fick ju när hon föddes, det räcker ju dock i 10 år. Men om det går och betala med det så kanske man kunde fynda lite :-) Kram <3

2012-01-04 @ 12:59:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0