Hosta, magknip och snor i kopiösa mängder

Ja vad vore min blogg utan en sjukdomsuppdatering :-P Statusen för dagen är enligt följande:

Julia är genomförkyld samt har någon maghistoria.
Elliot är genomsnorig och har en grymt otrevlig hosta.
Lova börjar bli snorig samt att hon klagat över magont på morgonen.
Fred börjar bli något bättre.
Wilmer är snorig men inte sjuk.
Själv är jag mycket bättre men inte helt hundra än.

Hur mår ni därute?

Hoppas ni mår bättre än oss :-)

Helgen har m.a.o inte inneburit några större utsvävningar för oss. Ätit lite gott, myst och slappat.

Hemmet ser rent ut sagt för j*****t ut så måste börja ta tag i det. Vet bara inte riktigt vart jag ska börja! Jo jag ska lägga Elliot nu så jag får lite möjlighet att fixa, han vill mest hänga på armen av förklarliga skäl.

Ha en fin söndag vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0