Så var denna dag till ända

Av någon anledning så tycktes visst blogg.se att mitt sista inlägg igår behövde publiceras två ggr, vet ej varför :-O

Den här dagen gasade iväg i en rasande fart. Jag vaknade 08.05 imorse, småbarnen snusade gott bredvid mig i sängen och det var knäpptyst i huset. Upp fort som tusan och skaka liv i de stora barnen som även dom sov väldigt gott. 08.20 börjar skoldagen för dom!

Kastade mig på telefon för att ringa skolan och meddela att vi försovit oss och att Julia och Wilmer skulle komma så fort som möjligt. Frukost, blöjbyte, påklädning... Allt gick i hundra. 08.50 släppte jag av de stora vid skolan. Inte så farligt ändå tyckte jag med tanke på att det är en del fix på morgonen innan alla ska iväg.

Lova fick vara ledig från dagis och jag ringde mamma som var ledig och frågade om vi fick komma dit och äta frukost och vi var välkomna.

Det blev både lunch och fika där med så vi var inte hemma förrän sent i eftermiddag.

Elliot är genomförkyld IGEN :-( Suck! Tycker så synd om honom, han har bara varit fri från förra förkylningen i några dagar innan denna slog till igår.

Barnsången börjar imorgon och jag HOPPAS verkligen att vi kommer iväg. Beror helt på hur natten blir och hur lilleman mår imorgon.

Själv är jag uppe på övertid nu och för att inte riskera en försovning imorgon igen så bör jag nog krypa i säng.

Sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0