Wordfeud och läxläsning

Vi tog en tur ut till mamma efter stan, så vi fick i oss lite kvällsfika :-) Julia handlade ett par tröjor på Bik Bok och blev så nöjd så.

Jag köpte ett par mockasiner till Elliot, that´s all.

Väl hemma så blev jag helt kalastrött så jag satte mig vid köksbordet med mobilen och wordfeud. Samtidigt som jag hjälpte Julia med matteläxan.



Båda de små sov när vi kom hem strax innan åtta. Det var längesen de BÅDA sov så "tidigt".

Nu en kaffe sen lite plock för att slutligen hoppa i säng.

Godnatt på er!!



Kommentarer
Malin

Tack för tipset :-) Men MAC finns inte på Kicks va?? Hmm.. Värt att kolla upp iaf, jag gillar när det räcker länge :-) Hoppas ni haft en bra dag! :) Nu ska jag krypa ner en lång dag imorgon.. Kram kram!

2012-01-09 @ 22:23:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0