Det är nåt som inte stämmer i min burklåda



:-P

Fina lilla unge som ger sig ut på farliga äventyr.

Elliot sover i bilen och jag hoppas han sover tills vi ska hämta hem Lova från dagis. Vi har as usual ;-) varit hos syrran och Adam och intagit en god frukost.

Läkarbesöket igår gick bra. Elliot var superduktig och de båda läkarna som vi träffade var eniga om att det inte var något farligt. Om det däremot fortsätter växa sådär så kan det bli mer en "skönhetsgrej" som då kanske måste åtgärdas. De fotade honom i oloa vinklar och sände bilderna till neurokirurgen som gör en bedömning om det ska röntgas. Såååå underbart skönt att vi inte behöver oroa oss för något farligt i alla fall. Hoppas nu bara att det stannar av. Det troliga är enligt läkaren att den lodräta sömmen (skarven i skallbenet som sitter mitt på huvudet) har slutit sig lite tidigt men buktningen har ändå goda chanser att ordna till sig :-)

Tack, tack, tack!!!



Kommentarer
Malin

Skönt att höra att det gick bra för Elliot. Blev orolig när jag läste i bloggen. Hoppas ni mår fint! Kramar <3

2012-03-06 @ 18:40:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0