Kalas och jordens sämsta fotograf

Det var ett lyckat kalas igår med ett glatt litet födelsedagsbarn som tyckte presenterna var så fina och roliga.


Jag agerade jordens sämsta fotograf igår dessvärre. Vet inte vad jag pysslade med för jag lyckades fånga nästan alla i samma ögonblick som de tuggade, skulle stoppa in fika i munnen, blinkade etc. Så flera kort vågar jag inte lägga upp för det skulle kunna vara fara för mitt liv då de personerna på bilderna skulle vansinniga för att jag lagt upp dom ;-) För mycket ljus för att nästa lyckas med underexponering. Så jag ber om ursäkt för bilderna och poängterar att det är fotografen som misslyckats inte de stackare som är med på bilderna!


Mamman


Pappan ♥


Svärmor och Fred bror Björn


Malin och Ewelyn


Min kära mamma ♥


Min fina gamla morfar ♥


Ewelyn och Lova slappar lite framför Saltkråkan

Har ni en fin helg vänner?



Kommentarer
Malin

Taskmört ;-)

2012-03-11 @ 14:50:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0