Kvarskatt och "bloppande"

Loggade in för deklaration på Skatteverkets hemsida men loggade snabbt ut, hua vilken kvarskatt i år. Blir inga sommarfester i år inte ;-)

Har bloppat lite nu, på Claudia Gallis bloppis. När hon var med i Let´s Dance för ett par år sen så hejade Julia på henne och nästan tvingade mig att bli vän med henne på FB för hennes skull :-) Självklart gjorde jag så. Har haft noll koll på hennes sida men så igår såg jag att hon skrev om att hon hade bloppis. Alltid kul. In for jag på denna bloppis.

En present till min fina Julia och en till kära mor har bloppat hem. Kul! Helt nya grejer med, hoppas de ska bli nöjda.

Natti på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0