Önskar jag kunde ringa...

...en hemsamarit eller liknande. Som kunde hjälpa till med barnen, fixa fram mat och hålla ställningarna i hushållet.

Fred och jag är nämligen däckade. Hosta, feber, begynnande snuva och bara totalt slut i kroppen. Skit rent ut sagt. Elliot är något piggare men ändå gnällig och vill mest bäras och inte sova. Lova är riktigt febrig och helt ynklig. De två stora kidsen börjar känna sig risiga.

Såhär slut som jag känner mig vet jag inte när jag gjorde sist. Trött är jag jämt men det här är sinnesjukt. Orkar knappt prata. & Fred är likadan. Ingen bra kombo. Alls. Minsta lilla är en kraftansträngning.

Skulle kunna ge vad som helst för lite hjälp imorgon så vi bara fick vila lite käre sambon och jag.

Det är sannerligen inte lätt att ha 4 trollungar som inte mår bra och själv må som en påse skit. Borde finnas superkrafter att koppla på ;-)

Hoppas ni mår bra allesammans.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0