Så matt, så matt

Klagosången fortsätter. För hua så sjuka vi är. Jag vaknade 1 inatt, huden kokade och luften i luftrören nästan brände. Ändå frös jag så jag bara skakade. 39,5 i temp. Kröp under flera täcken och gjorde mig så liten som möjligt för att hålla värmen. Pang bom, smällhet. Svettningar. Lovas rum var det enda som var "tomt" så in där och öppna fönstren för att få svalka.

Inte mycket sömn inatt.

Elliot hostar HELA tiden och är genomsnorig men är feberfri nu i alla fall. Lova ligger strax över 38 i temp och hostar lika illa hon.

Julia och Wilmer mår skapligt än så de är på väg till skolan. Hoppas de ska slippa eländet.

Hur vi ska ta oss igenom denna dag känns faktiskt som ett smärre mysterium. Totalt kraftlösa liksom, både Fred och jag.

Skit.

Hoppas ni är friska och krya vänner!



Kommentarer
Malin

Kram till dig, det är jobbigt när både en själv och barn är sjuka :-( Känns som det aldrig går över, men det gör ju det. Vad rädd om dig!! <3

2012-03-15 @ 21:39:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0