Tv-kväll

I eftermiddag har mamma, bror och syster med sina små varit här. Familjefest ;-) Fika, lek och lite utomhusvistelse. Mamma tog Elliot och Lova på en promenad så jag fick lite slapptid med syrran och Adam innan brorsan och Ewelyn kom. Ewelyn hade jag inte träffat på ett tag men hon var pigg och sprallig som vanligt. Börjar bli stora tjejen.

Imorgon skulle jag och de minsta till min kompis Anna och hennes små tjejer på playdate men vi har svårt att få till våra inbokade dejter. Jag har fått ställa in flera ggr då vi varit så in i norden sjuka sen jul och nu hade hennes äldsta, lilla Millie kräkts ikväll så det blev inställt denna gång med. Men vi satsar på nästa vecka :-) Har ju bara sett deras minsta, Amie, lite flyktigt vid ett par tillfällen så nu längtar jag efter att få nosa ordentligt :-)

Har nu avverkat ett par timmar framför tv:n. Först svenska Topmodel, sen Desperate Housewifes (finally!!!) och nu sist Ghost Whisperer. Det sista fick jag på av en slump och kunde sen inte sluta titta. Vet inte när jag senast satt bänkad framför tv:n i ett par timmar :-O

Följer ni DHW?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0