Utvilad!

Det är bara jag och lillfisen hemma, hela dagen lång. Han somnade 19 igår och sov hela natten till klockan 8 imorse, inte ett enda uppvak. Helt otroligt. Jag var utvilad imorse kan jag meddela :-) & det är inte ofta ni hör mig beskriva mig själv som utvilad :-O

Sen slog han på stort och sov drygt 3 timmar nu på dagen så idag får jag sannerligen inte klaga över bristande sömn.

Sen lunch blev det och han var vrålhungrig när han vaknade.

När jag är ensam så är jag antingen lat och kör hemlagat tillsammans med något halvfabrikat eller så äter jag något som jag tycker är gott men som övriga familjen inte gillar. Idag blev det en kombo. Lax i ugn med Abbas färdiga citronsås som man häller över. Var ingen större smaksensation så den köper jag inte igen.



Elliot åt spagetti och köttfärsås.




Syns det :-P

Nu är det dags för livets dryck om jag får bestämma



Nåväl vatten får väl vara med och dela första platsen som livets dryck ;-)

Hoppas ni har en fin dag trots snö!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0