Vårdcentralen nästa

Vi hade hoppats på att Fred skulle få sin första hela arbetsvecka på länge denna vecka men det sket sig. Wilmer vurpade med sin kickboard i förrgår och fastnade med foten under på något vänster och foten gör bara mer och mer ont. Så kl 11 blir det Vårdcentralen med honom. Hoppas det "bara" är en stukning/mjukdelsskada. I samma veva ska Lova hem från dagis, Julia ligger sjuk och Elliot vill jag inte ta med ifall vi måste vidare till röntgen. Så tyvärr får käre sambon åka hem tidigare.

Wilmers fot är bara pyttelite svullen och inget blå men det är ju ändå så lurigt. Jag tror inte att något är brutet men det trodde jag inte när Julia hade ramlat av studsmattan heller. Hennes handled hade ett litet litet blåmärke, var knappt svullen men hon hade gööront. Så till slut åkte vi in och hem kom hon gipsade pga bruten handled.

Men vi får se vad farbror doktorn säger. Magkänslan säger dock att det inte är något brutet. & det hoppas jag innerligt stämmer, fotbollskille som han är. Bara en stukning kommer ju innebära en tid utan fotbollen och det kommer göra honom så ledsen.

Det är FREDAG i alla fall och det är ju alldeles, alldeles underbart! Måtte snön de pratat om utebli bara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0