Finfin boostinghelg!

Igår blev det simhallsbesök. Matsäck, simglasögon, badbyxor, baddräkter, puffar bland mycket annat packades ner. Jag gillar inte simhallar eller jag gillar inte att krypa ner i ett gigantiskt badkar med främmande människor. Jag gillar inte att valsa runt i badkläder. Men vad gör man inte för ungarna så så fick det bli. Barnen älskar det så de var supernöjda alla 4 när vi åkte hemåt.
 
Vi hämtade syrran och Adam och så har de sovit hos oss inatt.
 
Jag och de minsta skulle till fina Anna på playdate med lunch och fika idag så det var lite körigt på morgonen då vi sov till halv nio :-O Vi skulle även vara barnvakt åt Adam några timmar och eftersom Elliot var trött och sur så tog jag med Lova och Adam till Anna istället för Lova och Elliot :-) Precis lika mys som alltid hos Anna och Adam var nöjd och F och Elliot hade en skön dag hemma. 
 
Gjorde mig gott att vara med familjen en heldag på skojigheter igår och en fin dag med fin vän idag.
 
 
 
Har ni haft en bra helg vänner?


Kommentarer
Veronica

Vad härlig din helg låter! Vad har ni för bil föresten eller har jag frågat det innan? ( skyller på graviditets förvirring)
Kram

2013-04-08 @ 13:46:12
URL: http://4livliga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0