Jajamensan!

Jag är en visdomstand fattigare!!!! Fast det är ju en rikedom för mig ;-)
 
Japp tandläkaren kunde alltså dra den och det kändes såååå skönt när hon sa det. Men (ursäkta!) jäkel vad det gjorde ont att lägga bedövningen men när den väl verkat vilket gick snabbt så var tanden ute på ett kick. Jag blev helt förvånad :-)
 
5 min bilväg till tandläkaren, 12.55 var bedövningen lagd och 13.20 var jag hemma igen. På 15 sek var tanden ute. 1200 spänn kostade kalaset. Visst bedövning är säkert inte gratis och 20 min effektiv arbetstid samt några tussar att stoppa blödningen med men 1200 spänn för det, fatta att de drar in pengar dessa gånger!
 
Men jag är så glad att vara av med eländet! Jag kan redan gapa lite mer :-)
 
Ikväll har jag varit hos bästa Veronica och pratat och druckit kaffe. Trevligt som alltid.
 
Nu ska jag se om jag efter 3 koppar kaffe, adrenalinpåslag och en eftermiddagslur i bagaget kan lägga mig och somna snart :-O
 
Natti natti fina!


Kommentarer
Om 4barnsli♥et

Usch för tandläkaren! Men måste man så måste man:)
Hoppas hon sovit gott!

Vildes jacka köpte jag på Lindex i lördags, 349 pix:)
Kram kram

2013-04-23 @ 06:32:20
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Louise

Vilken lycka att du är av med skittanden och att det gick så bra :-D De är bra på ta betalt, man borde kanske bli tandläkare, är ju ett yrke som alltid kommer finnas behov av och så kanske man blir rik på kuppen hehe ;-P

Ha en toppendag, kram!

2013-04-24 @ 08:54:18
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0