Långpromenad i våren

Kom hem lite tidigare än väntat då jag fick rassla på på jobbet idag för Wilmer som prompt skulle med blev uttråkad väääääldigt snabbt idag :-P
 
Jag jobbade i mysbyxor och gympadojor idag så det fanns liksom ingen ursäkt till att inte ta den där långpromenad direkt när jag kom hem. Så så fick det bli. En jobbig men underbar runda då naturen verkligen skriker VÅÅÅÅÅR nu! Visst är det underbart! Det t.o.m porlade i dikena på vissa ställen. Vårtecken överallt. Mmmmmmmm!
 
Ikväll är det bara jag och lillskrutt hemma. Lova och F har åkt till farmor för att sova över, Julia sover hos en kompis och Wilmer är hos P. Nästan lite väl tomt och tyst, känner mig nästan lite ensam när Elliot nu somnat. 
 
Men ska brygga mig lite kaffe och ta en kvällsmacka och se om det är något på tv :-)
 
Har ni njutit av solen idag ni som kunnat?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0