Mer sol åt folket!

Vilket underbart väder, man får nästan nypa sig i armen! Människan blommar, de kryper ur sina bon, sätter sig i solen, pysslar i trädgårdarna, barnen leker, jaaa det är alldeles underbart!
 
Lovas gympauppvisning var toppen, de är så duktiga. & så gulliga! Svärmor, Fs bror och min mamma var med och tittade så de följde sen med hem och fikade. Senare dök brorsan och Marren upp och det blev mer kaffe då ute i solen och sen bjöd mamma på pizza. 
 
Har precis hämtat Wilmer vid fotbollsplanen och det är 15 grader ute än!
 
Mer, meer, meeer! :-)
 
Imorgon ska jag till tandläkaren, blää! Har en visdomstand som växer fel och gör ont och gör så att jag kan gapa mindre och mindre. Har hållit på en tid och nu kan jag bara öppna munnen knappt  2cm så det är faktiskt knepigt att äta :-( och jag har ont på nätterna. Hoppas bara att jag med hjälp av bedövning kan gapa så tandläkaren kan dra ut den för annars måste den ju opereras ut och det vill jag inte. Såå håll gärna en tumme eller två för att jag kommer hem med en tand mindre imorgon, för även att det är en mindre angenäm historia att dra ut en tand så vill jag bli av med det här skiten nu.
 
Ha en skön avslutning på helgen och en fin start på ny vecka!


Kommentarer
Louise

Han har vart hängig hela helgen och nu rinner det från näsan så vi får väl se om han går till dagmamman imorgon, får se hur det ter sig under dagen :-)

Det är vår men vi har snö kvar och det är ganska vått så än dröjer det innan vi kan börja räffsa :-P
Ni ligger betydligt bättre till vad det gäller våren :-D

Lycka till hos tandis, håller tummarna håååårt för att det inte blir op :-)

Kram!

Kram!

2013-04-22 @ 08:14:43
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0