Nervös

Dricker kopp nr 2 och känner att jag är nervös inför tandläkaren. Förr var jag något grymt tandläkarrädd men nu sista åren har det inte bekommit mig så mycket, inte trevligt men inte otäckt. Mest irriterande att det är så himlans dyrt och idag lär det ju knapast bli billigt :-O Om de nu kan göra något, är egentligen det jag är orolig för. Att jag trots bedövning inte kommer kunna gapa eller att de ser direkt att de inte kommer kunna dra den där utan att jag måste vidare. För då blir det väntan på tid, ännu dyrare och mer nervöst då jag aldrig gjort något sådant.
 
Hoppas hoppas att det går bra och att den kommer väck!
 
Solen är inte här idag, är den hos dig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0